Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 24 Sep 2007 12:50 Naslov sporočila: |
|
|
Diagnoza : zasvojenost z internetom
Prej ali slej se je moralo zgoditi. Neskončnemu spisku mnogoštevilnih nevarnosti, ki v sodobnem svetu pretijo našemu fizičnemu in psihičnemu zdravju, je bilo nujno potrebno dodati še nekaj v zvezi internetom. Seveda: internet je vdrl in prodrl v vse pore družbenega in posameznikovega življenja, zato vsekakor lahko na različne načine vpliva na človeško psiho.
Primerov posredne nevarnosti interneta in računalnikov na splošno je bilo v preteklih letih kar nekaj, saj so - pretežno v Aziji - zabeležili več smrtnih primerov zaradi izčrpanosti - povod je bilo prekomerno igranje računalniških igric preko interneta. Predvsem v kontekstu iger in ostalih storitev oz. vsebin, ki uporabnike začarajo v virtualni svet se je internet pokazal za latentno izjemno nevarnega. Zdrava kmečka pamet narekuje, da je vsaka zasvojenost škodljiva, najsi gre za zasvojenost z alkoholom (ali drugimi substancami) ali obsesivno-kompulzivno vedenje drugih oblik.
Stroka pa ima po novem pretirano uporabo interneta za eno najnevarnejših oblik zasvojenosti. Nedavno je tako izraelski psihiater dr. Pinhas Dannon iz TelAvivske medicinske fakultete objavil, da je okoli 10 odstotkov internetnih uporabnikov razvilo vedenjsko motnjo zasvojenosti z internetom. Slednja naj bi v akutnih primerih vodila do nevrotičnih težav in hude depresije. Neglede na to, da je dosedanja klasifikacija internetne zasvojenosti ustrezala ostalim oblikam obsesivno-kompulzivnega vedenja, ki obolelega vseskozi soočajo s potrebo po ritualističnem vedenju je dr. Pinhas prepričan, da ta sodi v skupino najhujših oblik zasvojenskih vedenjskih motenj. V slednjo med drugim sodi tudi zasvojenost z igrami na srečo, spolnostjo in kleptomanija.
Trenutna umeščenost zasvojenosti z internetom tako po mnenju omenjenega strokovnjaka ni ustrezna. Prepričan je, da je za uspešno zdravljenje te vse pogostejše motnje potrebna drugačna umestitev, ki bo ustrezala resnosti stanja. Dokaj nepresenetljivi pa so podatki, ki se nanašajo na najbolj ogrožene ciljne skupine. V te sodijo primarno najstniki, ter starejši od 50 let, ki zaradi sindroma "praznega gnezda" trpijo za osamljenostjo.
Uporaba interneta je neizogibni del našega vsakdana, vseeno pa se nekateri ne zavedajo, da ta lahko služi kot učinkovit podaljšek našega obstoječega "fizičnega" družabnega življenja in ostalih oblik delovanja. V nobenem primeru internet ne more nadomestiti naravnih stikov in elementarnih oblik komunikacije, ki s seboj vedno nosijo veliko več kot to kar želimo povedati ali storiti. Vsekakor pa internet ponuja izjemno preprost in neposreden način (lažnega) premagovanja osameljnosti, saj smo le klik stran od tisočih sorodno razpoloženih duš.
www.Physorg.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 24 Sep 2007 12:51 Naslov sporočila: |
|
|
Prihodnost avtorskih pravic
Področje avtorskih pravic je samo po sebi zapleteno področje, kjer kraljujejo različni pravni, predvsem pa ekonomski interesi. S komercializacijo svetovnega spleta ter njegovo zadnjo "revolucijo" v obliki Web 2.0, ta postaja s stališč zagotavljanja in uveljavljanja avtorskih pravic vse težje obvladljiv.
Nova spletna orodja in servisi (Flash, Youtube ipd.) so omogočila preprosto in hitro objavo video vsebin, med katerimi se dandanes najde vse prej kot tisto, čemur (napol) strokovno rečemo uporabniško generirana vsebina. Na tovrstnih portalih se namreč pogosto znajdejo tudi posnetki, ki so last medijskih hiš, filmskih studijev in podobnih, glede avtorskih pravic, izrazito brezkompromisnih organizacij.
Pred meseci je tako odmevala Viacomovoa tožba proti Googlu, ki slednjega bremeni, da so se na portalu YouTube znašle nekatere Viacomove nanizanke. Seveda se tu hitro pojavi podobno vprašanje, kot če na strežniku odkrijejo pedofilsko vsebino. Kdo je prazaprav odgovoren: organizacija, ki omogoča gostovanje (v zgoraj navedenem primeru Google) ali uporabnik, ki je vsebine tja dejansko posredoval. Glede na obseg vsebin je praktično nemogoče 100 odstotno nadzorovati pravno-formalno neoporečnost le-teh.
Interesi so sicer dokaj jasni: povečevanje obiska služi oglaševalsko generiranim dobičkom gostitelja, medtem ko se pogosto zgodi, da najbolj nenavadni, šokantni in neobičajni posnetki - prav zaradi svoje narave - pritegnejo obilico obiska. V kolikor govorimo o priljubljenih TV nanizankah, ki na sporedu še niso bile (ali sploh ne bodo) je zadeva še jasnejša.
Ne glede na številne tehnične oblike zaščite in filtriranja vsebin, te niso tako zanesljive, kot bi si želeli. Tako so pri podjetju BayTSP k zadevi pristopili na "staromoden" način. Ključne storitve podjetja tako obsegajo t.i. video analizo vsebin na spletu. Ali drugače: gre za skupino nekaj deset zaposlenih, ki cele dneve brskajo po video in "social-networking" portalih ter tam iščejo videoposnetke, objavljene brez ustreznega dovoljenja lastnikov avtorskih pravic.
Ena največjih strank BayTSP je prav zgoraj omenjeni Viacom, ki zato plača vsak mesec preko 100.000 ameriških dolarjev. Ob deklariranem (s strani BayTSP) intervalu zaupanja, da napake obsegajo največ 0,1%, so tako samo z YouTuba odstranili že preko 200.000 posnetkov. To sicer ne pomeni, da se teh posnetkov ne da ponovno naložiti, a vseeno. Najbolj "smešna" pri vsem skupaj pa je "cena avtorskih pravic" s stališča BayTSP, ki ob vseh sto tisočih dolarjev, ki se v tem posli pretočijo, svoje "video analitike" plača nič manj in nič več kot 11 ameriških dolarjev na uro, medtem ko je za nekatere to celo sanjska služba. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 24 Sep 2007 12:53 Naslov sporočila: |
|
|
Igre, igre, igre !
Internet že od samega začetka vključuje močno zabavno komponento, ki se je najprej - še pred razvojem grafičnega spleta - odražala v tekstovnih igrah in podobnih elementarnih oblikah zabave.
Razvoj novih spletnih standardov (na čelu z grafičnimi brskalniki in spletnimi jeziki kot je npr. Flashev ActionScript) je računalniške igre postopoma uveljavil tudi na spletu. Kdo bi si mislil, da bo to postala milijonska industrija, ki bo privabila več uporabnikov, kot to uspe običajnim računalniškim igram (ki jih kupimo na zgoščenkah), igralnim konzolam in dandanes pravzaprav izumrlim igralnicam z igralnimi avtomati. Po podatkih raziskovalne hiše Comscore je število internetnih uporabnikov letošnjega maja znašalo kar 771.997.000, kar je slabih 70 milijonov manj od lanskega leta. Njihova nedavna raziskava o spletnih igrah pa razkriva, da je od te množice uporabnikov kar 217 milijonov aktivnih igralcev spletnih iger. V primerjavi z lanskim letom se je "uporabniška baza" spletnih igralcev povečala za 17 odstotkov . Skorajda tretjina internetne populacije, tako redno, v povprečju, mesečno kar 9-krat obišče stran s spletnimi igrami in tam prebije nekaj zabavnih minut ali celo uric. V raziskavo so vključene zgolj spletne strani z igrami (predvsem preproste igre), ki jih je možno prenesti s spleta ali pa igrati kar v sklopu spletne strani - kar rezultate zaradi izključenosti iger na srečo (ki so prav tako zelo popularne) naredi še bolj impresivne.
Med ponudniki spletnih iger na globalnem nivoju vodi Yahoo! s svojim portalom Yahoo! Games, ki je samo v letošnjem maju pritegnil okoli 53 milijonov distinktivnih uporabnikov. Sledi mu Microsoftov MSN Games, ki z 40 milijoni različnih obiskov prav tako sodi med najpopularnejše spletne igračarske portale. Slednji je bil letos v primerjavi z lanskim letom uspešnejši za 16 odstotkov, medtem ko je najbolj spoštovanja vreden podvih uspel podjetju WildTangent Network, katerega število obiskov je od lani naraslo za kar 398 odstotkov in v letošnem maju znašalo skupnih 11,5 milijona. Medtem ko sta Yahoo in MSN med najbolj priljubljenimi predvsem v Severni Ameriki na Evropskem odru vodi portal http://www.miniclip.com/games/en/
Spletne igre sodijo med izjemno priljubljene oblike zabave predvsem zaradi svoje enostavnosti, saj za njihovo igranje ni potrebno presnemavanje in nalaganje na računalnik, kar pomeni, da so dostopne veliko širšemu krogu računalniških "laikov". Prav tako so - vsaj v določenih oblikah - čisto brezplačne, zaradi svoje (ne zgolj tehnične temveč tudi vsebinske) zasnovanosti pa so pogosto primerne za kratkočasenje v različnih okolji. Njihova raznolikost prispeva k temu, da so dostopne raznolikim ciljnim skupinam in pogosto lahko služijo tudi kot npr. otrokov prvi stik z računalnikom oziroma spletom. Da na področju spletnih iger ne slovijo zgolj tuji ponudniki se lahko prepričate na našem zabavnem delu http://igre.siol.net , kjer bržkone lahko hitro najdete igro, ki vas bo navdušila in spravila v tekmovalno razpoloženje.
www.Comscore.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 26 Sep 2007 07:54 Naslov sporočila: |
|
|
HD DVD in Blue-Ray: bitki še ni videti konca
Bitka med standardoma HD DVD in Blue-Ray, ki jo večina poznavalcev samo nemo opazuje, je v polnem razmahu že kar nekaj časa, pri čemer posamezne novice o podpori potisnejo posamezni standard rahlo v ospredje. A za končno prevlado bo potrebno očitno počakati še kar nekaj časa.
Večina analitikov se strinja, da bo vojna med naslednikoma DVD-ja trajala vsaj do leta 2009, ko bo predvidoma bolj jasno, kateri standard je osvojil več src proizvajalcev, filmskih studiev in ostalih velikih igralcev na področju medijev za shranjevanje podatkov.
Zagovorniki standarda Blue-Ray so dobili nov zagon z začetkom prodaje popularne igralne konzole PlayStation 3, v taboru zagovornikov standarda HD DVD pa se lahko pohvalijo, da je HD DVD predvajalnik bolj pogost pojav na policah navdušencev nad novimi tehnologijami.
Velik jeziček na tehtnici nedvomno predstavljajo veliki filmski studii v ZDA in pa pričakovanja gleda znižanja cen predvajalnikov. Na slednjem področju zagotovo prednjačijo HD DVD predvajalniki, veliko trgovin pa poleg samega predvajalnika priloži tudi nekaj filmov.
Analitiki tudi opozarjajo, da širša javnost novosti zelo počasi sprejema, tako se večina potencialnih kupcev v tem trenutku niti ne zaveda divje bitke za prevlado, ki poteka med standardoma HD DVD in Blue-Ray.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 27 Sep 2007 09:54 Naslov sporočila: |
|
|
Microsoftu diši Facebook
Spletna skupnost je vredna deset milijard dolarjev
Da so spletne skupnosti postale prava uspešnica se zavedajo tudi pri Microsoftu, ki želi kupiti delež priljubljene strani Facebook.
Na poti do nakupa Facebooka se bo moral ameriški računalniški velikan verjetno spopasti z drugim ameriškim velikanom Google, saj je ta prav tako pokazal zanimanje za stran, ki naj bi bila vredna več kot deset milijard dorjev. Po poročanju časopisa Wall Street Journal si želi Microsoft odkupiti petodstotni delež za ceno med 300 in 500 milijoni dolarjev.
To pa ne bo začetek prijateljstva med Facebookom in Microsoftom, saj ta spletni skupnosti ekskluzivno zagotavlja oglase in sponzorirane povezave.
......... http://www.facebook.com/ ..............
Facebook naj bi imel že 40 milijonov uporabnikov |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 30 Sep 2007 04:59 Naslov sporočila: |
|
|
Rožnata prihodnost za zaslone, občutljive na dotik
Kaj nam bo prinesel razvoj zaslonov, občutljivih na dotik?
Z LCD-zasloni, občutljivi na dotik, so opremljene številne prenosne naprave, kot so mobilni telefoni, dlančniki, GPS-navigacijski sistemi in podobno, saj lahko z njimi neposredno vnašamo podatke in ne potrebujemo številčnice oziroma tipkovnice. Trend uporabe tovrstnih zaslonov se bo v prihodnosti le še povečeval, v kar so prepričani strokovnjaki mednarodno priznane analitske hiše ABI Research. Samo v letošnjem letu bo na svetovnem trgu mogoče kupiti več kot 100 milijonov naprav, opremljenih z zasloni, občutljivimi na dotik. Do leta 2012 naj bi trgovci letno prodali skupaj dobrih 500 milijonov tovrstnih naprav. Za naraščanjem prodaje prenosnih naprav se bodo posledično povečala tudi vlaganja v raziskavo in razvoj zaslonov, občutljivih na dotik, kar naj bi v bližnji prihodnosti dokončno odpravilo uporabo bolj ali manj nadležnih peresc. To bo veljalo tudi za razvoj namenskih aplikacij, ki seveda igrajo ključno vlogo pri uporabi prenosnih naprav. Kolikšna je priljubljenost tovrstnih zaslonov v Sloveniji, žal ni podatka.
Povezave
• http://www.abiresearch.com/
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 30 Sep 2007 05:00 Naslov sporočila: |
|
|
Vgrajene grafične kartice Nvidia za Intel
Pristaši Intelovih procesorjev so le dočakali grafične nabore Nvidia.
Intel obvladuje večino trga vgrajenih grafičnih rešitev, saj številni računalničarji, ki prisegajo na njegove izdelke, kupujejo osnovne plošče, obogatene z njegovimi grafičnimi rešitvami. Tu je videl svojo poslovno priložnost tudi grafični gigant Nvidia, ki je napovedal skorajšnji prihod prvih sistemskih naborov za Intelove procesorje z vgrajenim grafičnim pogonom družine GeForce 7. Računalničarjem bodo na voljo osnovne plošče s čipovljem nForce 630i, ki bo grafične oblike preračunavalo s procesorjem GeForce 7150 oziroma GeForce 7100. Nekoliko manj zmogljiva grafična rešitev GeForce 7050 bo vgrajena v sistemskih naborih nForce 630i in nForce 610i. Nova čipovja Nvidia za Intel bodo podpirala knjižico DirectX 9 in tehnologijo senčenja Shader Model 3.0. Vgrajeni kartici GeForce 7150 in 7100 se bosta lahko pobahali s HDMI-vmesnikom (podpora Blu-ray in HD DVD formatu), medtem ko bo GeForce 7050 omogočala izris slik le preko DVI-izhoda. Osnovne plošče s sistemskim naborom nForce 630i bodo namenjene novejšim Intelovim procesorjem s 1.333-MHz zunanjim vodilom FSB, medtem ko bo čipovlje nForce 610i namenjeno procesorjem s 1.033-MHz vodilom.
Povezave
• http://www.nvidia.com/
• http://www.intel.com/
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 30 Sep 2007 05:02 Naslov sporočila: |
|
|
Domači računalniški forenzik
Slovenija je pred časom dobila prvega uradnega certificiranega računalniškega forenzika: Marka Malovrha, direktorja podjetja Sismentor. Da, tudi takšni forenziki obstajajo, zakaj obsežnejši je splet, več nepridipravov z lepljivimi prsti se potika po njem - ti pa za seboj puščajo dokaze, ki jih mora nekdo znati zbrati in analizirati.
E-nepridipravi niso dolgo sedeli na prstih in niso čakali, da se splet razpase, preden ga poskušajo zlorabiti - prvi primer sodne obsodbe zaradi računalniškega kriminala namreč sega v "daljno" leto 1966, v ameriški Texas. Že leta 1984 je FBI ustanovil zametke programa CART, sestavljenega iz ekipe strokovnjakov za računalniško analizo. Leta '93 je bila prirejena prva mednarodna konferenca o digitalnih dokazih, '95 je bila ustanovljena Mednarodna organizacija za digitalne dokaze IOCE, od 1997 dalje pa so o računalniškem kriminalu začeli izobraževati tudi organe pregona. Od leta 1999 FBI beleži preko 2.000 primerov tovrstnega kriminala letno (prijavljenega!, saj naj bi preko 45% primerov oškodovana podjetja zaradi ugleda reševala izvensodno), zato so leta 2000 ustanovili Regionalni center za računalniško forenziko. Računalniška forenzika skratka ni "od včeraj" in ni nastala odkar so začeli snemati serijo CSI. Nje nastanek in razvoj je bil samo vprašanje časa.
Kaj je torej računalniška forenzika? Gospod Larry R. Leibrock v svojem doktoratu iz leta 1998 poda približno takšnole obrazložitev: "Zakonit in etičen zaseg, pridobitev, analiza, poročanje o in zavarovanje podatkov in metapodatkov, pridobljenih iz elektronskih naprav, ki lahko vsebujejo pomembne podatke in imajo dokazno vrednost za razsojevalca dokazov v upravnih, administrativnih, civilnih in kazenskih preiskavah." Chris L.T. Brown ni bil tako suhoparen in je računalniško forenziko opisal kot "…umetnost in znanost uporabe računalniške vede v pomoč pravnim osebam. Četudi je največ znanosti pripisane računalniški forenziki, imajo najuspešnejši forenziki "nos" za preiskovanje in izkušnje z reševanjem ugank in tu je prostor, kjer nastopi umetnost. (Chris L.T. Brown, Computer evidence collection and preservation, 2006). Lahko tudi povemo, kaj računalniška forenzika ni: ni proaktivna, temveč je odgovor na zahtevo oziroma dogodek, ni iskanje krivca, temveč iskanje podatkov pomembnih za primer in ni kratkotrajna, saj zbiranje digitalnih podatkov ni delo, ki bi ga opravili med malico. Hitro so se pojavili tudi programi, ki otežujejo delo računalniškim forenzikom in kvarijo/brišejo/spreminjajo dokaze ter izkoriščajo omejitve forenzičnih orodij, tako da zapika ni. Toliko na kratko o zgodovini in definicijah računalniške forenzike.
In kdo bi v Sloveniji torej potreboval pomoč Marka Malovrha in njegovega podjetja Sismentor? Nekdo, ki bo kmalu potreboval dokaze v primerih: kršenja avtorskega prava, industrijskega vohunstva, izsiljevanja, kraji industrijske lastnine, nepooblaščene uporabe računalniške opreme, spolnega nadlegovanja, nepooblaščenega dostopa do zaupnih podatkov in podobno. Lahko pa pri podjetju Sismentor pridobite tudi programsko in strojno opremo za računalniško forenziko, saj so na območju Slovenije in držav bivše Jugoslavije uradni zastopnik in distributer programske opreme v teh logih znanega podjetja AccessData in strojne opreme podjetja Voom Technologies.
Za morebitne ostale informacije pa odklikajte na
...... http://www.sysmentor.com/ .......
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 30 Sep 2007 05:13 Naslov sporočila: |
|
|
Varni USB-ključ
PC H.AND, pooblaščeni distributer izdelkov podjetja takeMS, je predstavil enega najvarnejših ključev USB, ki je trenutno na voljo - takeMS MEM Drive Biometric Scanline. Podjetje takeMS se je odzvalo na vse večje zahteve uporabnikov po varnosti in ponudilo rešitev, ki omogoča popolno zaščito podatkov, shranjenih na priljubljenem mediju.
Strah, da bo nekdo neavtorizirano dostopal do podatkov, shranjenih na USB-ključu je odslej odveč, saj je takeMS-ova rešitev trenutno eden najvarnejših medijev na trgu tovrstnih izdelkov. Uporabnik za dostop do podatkov uporabi tipalo prstnih odtisov, tehnologija Swipe Sensor Technology pa zagotavlja, da na tipalu ne ostanejo t. i. latentni prstni odtisi. Možno je shraniti do 10 različnih prstnih odtisov, shranjeni podatki pa delujejo podobno kot geslo in omogočajo dostop do podatkov le lastniku USB-ključa. Dodatna zaščita podatkov je mogoča z aktivacijo dodatnega gesla, ki zaklene ključ USB podobno kot sef. Geslo je primerno predvsem za dostop do podatkov, če je prst uporabnika, s katerim dostopa do njih, poškodovan.
Na takeMS-ovi rešitvi MEM Drive Biometric Scanline se nahaja programska oprema Carry it Easy +Plus Bio, ki ima podobne lastnosti kot program Carry it Easy +Plus, le da je nadgrajena in omogoča dodatno prepoznavo prstnih odtisov. Kot pri drugih takeMS-ovih rešitvah MEM lahko uporabniki preprosto uporabljajo funkcije omenjene programske opreme, med drugim tudi dostopajo do programa Microsoft Outlook, sinhronizirajo podatke, brskajo po spletu, ne da bi za sabo puščali sledi, ali pa na spletu upravljajo datoteke v rubriki priljubljeno.
takeMS-ova novost MEM Drive Biometric Scanline je na voljo v treh velikostih; 1 GB, 2 GB in 4 GB.
Povezave
• www.pchand.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 30 Sep 2007 05:16 Naslov sporočila: |
|
|
eRedovalnica na večini šol
Nadzor otrok iz domačega naslonjača?
Z začetkom novega šolskega leta je staršem šoloobveznih otrok omogočen tudi vpogled v e-Redovalnico in s tem dostopanje do ocen otrok, opravičenih in neopravičenih ur ter prejemanja sporočil razrednika. Varno elektronsko poslovanje z e-Redovalnico ima možnost uporabljati skoraj 450 osnovnih in srednjih šol. Projekt je skupno delo podjetij Logos in Portis. Za vstop v e-Redovalnico je potrebno pridobiti digitalno potrdilo pri enem izmed overiteljev ter natisniti in izpolniti prijavo, ki jo potrdi pooblaščena oseba na šoli, hkrati pa staršu dodeli še aktivacijsko kodo. Če digitalnega potrdila še nimamo, je potrebno zanj zaprositi pri enem izmed overiteljev. Ko je status našega digitalnega potrdila urejen, je dostop do eRedovalnice mogoč preko portala dSvet.si. Najprej se je seveda potrebno registrirati na portalu. Ko bo uporabnik prijavljen na portalu dSvet.si, pa se bo v desnem stolpcu portala pojavila možnost Vstop v eRedovalnico. Da bi šola lahko omogočila vpogled v ocene otroka, je za dostop potrebno šoli predložiti izpolnjeno izjavo, katere osnutek najdemo na tej strani. Na šoli bo pooblaščena oseba vnesla v sistem Lo.Polis podatke z obrazca, ki ga bo prinesel oziroma poslal uporabnik. Odobritev dostopa v eRedovalnico uporabnik dobi osebno na šoli ali po pošti. Na obrazcu je izpisano osebno ime otroka in aktivacijska koda zanj. Tako lahko ob vsaki prijavi uporabnik vpogleda v vse ocene, ki so bile do tistega trenutka vnešene v sistem Lo.Polis na šoli.
Spletna stran, ki omogoča dostop do eRedovalnice.
Povezave
• http://www.dsvet.si
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 30 Sep 2007 05:17 Naslov sporočila: |
|
|
ReadyBoost tudi za Okna XP
Verjetno na svetu ni računalničarja, ki si ne želi hitrejšega računalnika, opremljenega s starejšim operacijskim sistemom Windows XP. K temu seveda levji delež pripomore količina sistemskega pomnilnika - več kot ga imamo, boljša je odzivnost računalniškega sistema. Ker je običajni sistemski pomnilnik sorazmeroma drag, lahko uporabniki Viste vključijo funkcijo ReadyBoost, ki omogoča nadgradnjo pomnilnika brez odpiranja ohišja računalnika. To naredimo tako, da v prosto USB-režo preprosto vstavimo USB-pomnilniški ključ. Uporabna funkcija ReadyBoost je odslej na voljo tudi uporabnikom Oken XP, kar so omogočili iznajdljivi programerji ruskega podjetja Moscow Development Office (MDO). Gre za programski dodatek eBoostr, ki za povečanje skupne kapacitete sistemskega pomnilnika lahko koristi do štiri zunanje pomnilniške enote. Pri tem lahko uporabimo vse pomnilniške naprave, opremljene z vmesniki USB ter celo FireWire in eSATA. To seveda pripomore k občutnemu izboljšanju odzivnosti operacijskega sistema, pod pogojem, da je zunanji pomnilniški medij dovolj zmogljiv. Poskusna različica programa eBoostr je na voljo za dolvleko na strani www.eboostr.com/beta/closed-beta-application.
Povezave
• http://www.eboostr.com/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 30 Sep 2007 05:20 Naslov sporočila: |
|
|
Natančno merjenje moči baterij
Z novim sistemom bomo lahko precej lažje ocenili napolnjenost baterij.
Prenosne naprave so nepogrešljiv delovni pripomoček, saj so dovolj zmogljive, zagotavljajo ustrezno mobilnost in ponujajo vsa orodja, ki jih potrebujemo za nemoteno opravljanje zadanih nalog. Pri polnem delavniku se včasih lahko pripeti, da se baterija napravic izprazni ravno v nepravem trenutku. To se pogosto zgodi predvsem zaradi tega, ker se prepogosto zanašamo na indikator napolnjenosti baterij. Čeprav nam indikator kaže, da imamo na voljo več ur avtonomije, nam naprava odpove bistveno prej. To še posebej velja za litij-ionske baterije, ki se približujejo koncu svoje življenjske dobe. Kmalu teh težav naj ne bi imeli več, saj je podjetje Texas Instruments napovedalo prihod integriranega vezja, ki bo zagotavljalo izredno natančno merjenje moči polnilnih baterij. Čip bo namreč moč baterije izračunaval na podlagi električne napetosti, upornosti in induktivnosti. Inovativno čipovlje bo mogoče vgraditi neposredno v baterije ali prenosne naprave, kot so prenosni računalniki, pametni mobilni telefoni, večpredstavnostne naprave in podobno. No, k sami kapaciteti baterij žal ne bo prispeval prav nič.
Povezave
• http://www.ti.com/
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 30 Sep 2007 05:22 Naslov sporočila: |
|
|
AmazonMP3
AmazonMP3 proti iTunesu: kdo bo prevladal?
Vodilna spletna trgovina Amazon je predstavila novo storitev, ki bo pošteno zmešala štrene konkurenčnemu podjetju Apple. Gre za obetavno storitev AmazonMP3, ki uporabnikom ponuja vrhunsko digitalno glasbo brez vgrajene protipiratske zaščite DRM. Glasbofilom je na voljo več kot 2-milijona skladb 180-tisočih izvajalcev oziroma 20-tisočih glasbenih hiš iz celega sveta. Cena mp3-glasbenih datotek se giblje med 89 in 99 centi ameriškega dolarja (0,63 oziroma 0,70 evra), medtem ko je za glasbeni album potrebno odšteti med 5.99 in 9.99 dolarji (4,25 oziroma 7 evrov). Mlajši generaciji je na voljo kar 100 najbolj popularnih glasbenih uspešnic po ceni 89 centov, za celoten album pa je potrebno odšteti 8,99 zelencev. Glasbeni posnetki v mp3-zapisu so zapisani z gostoto 256 kb/s, kar je občutno več od datotek, ki jih ponuja konkurenčno podjetje Apple s storitvijo iTunes. Nakup želene glasbe opravimo preko plačilnega sistema Amazon 1-click in jo s preprostim klikom prenesemo neposredno v knjižice glasb večpredstavnostnih predvajalnikov Windows Media Player in celo iTunes.
Povezave
• http://www.amazon.com/
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 30 Sep 2007 05:23 Naslov sporočila: |
|
|
Najcenejši HD-kamkorder
Naši trgovci bi za kamero Aiptek Go-HD zagotovo zahtevali vsaj 170 evrov.
Če bi živeli onkraj luže bi lahko že za 170 ameriških dolarjev (120 evrov) kupili vrhunski digitalni kamkorder, ki omogoča zajemanje kakovostnih videoposnetkov ločljivosti do 1.280*720-točk, kar ustreza HD-standardu 720p. Kompaktna kamera Aiptek Go-HD shranjuje nepozabne trenutke na SD oziroma SDHC-pomnilniške kartice do kapacitete 8 GB s pomočjo algoritma H.264, kar zadošča za dobre 4 ure visokoločljivih filmskih posnetkov. Digitalni kamkorder se odlično obnese tudi v vlogi običajnega digitalnega aparata, saj lahko z njim zajamemo fotografije ločljivosti do 8-milijonov točk. Pri fotografiranju in snemanju oddaljenih predmetov nam priskoči na pomoč digitalna povečava (pogrešamo optično). Za prikaz zajetih vsebin je na voljo vrtljivi 6,1-cm LCD-zaslon visoke ločljivosti z razmerjem 4:3, čeprav kamera zajema videoposnetke v razmerju 16:9. Ali bomo cenovno ugodne HD-kamere deležni tudi mi, ni znano.
Povezave
• http://www.aiptek.com/
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
trot Administrator foruma
Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34 Prispevkov: 15166
|
Objavljeno: 30 Sep 2007 05:29 Naslov sporočila: |
|
|
Računalniškim zanesenjakom dobro poznano podjetje Razer nas je tokrat opremilo s primerkom njihove nove brezžične miške poimenovane Razer Pro|Click Mobile, ki smo jo seveda hitro zapeljali na test.
Miško dobimo v manjši kartonski škatli, v kateri je vsebina namesto v kartonskih predalih zaščitena z ličnim stiropornim ohišjem. V paketu dobimo miško Razer Pro|Click Mobile, dve AA bateriji, navodila za uporabo in priročno torbico za prenašanje in shranjevanje miške. Novost je namenjena predvsem uporabnikom, ki se jim dostikrat primeri, da nekje na poti potrebujejo kvalitetno miško za delo s prenosnim računalnikom, obenem pa nočejo biti omejeni s kablom.
Vsebina paketa.
Razer Pro|Click Mobile prinaša prav to. Opremljena je Bluetooth 2.0 tehnologijo, kar pomeni da je takoj pripravljena na delovanje z vsakim spodobnejšim prenosnikom, ki ima vgrajeno podporo za Bluetooth naprave. Tako odpade potreba po dodatnih komunikacijskih vmesnikim, ki jih vtikamo v proste USB reže. Dve bateriji potrebni za delovanje v miško vstavimo tako da snamemo hrbtni del miške in enostavno vstavimo obe potrebni bateriji.
Na spodnji strani ima miška gumb za vklop in izklop, tako da lahko varčujemo z energijo, ter gumb, ki ga pritisnemo ko želimo napravo povezati z našim računalnikom. Glavno nalogo vsake novodobne miške opravlja senzor za zaznavanje premikanja in Razer Pro|Click Mobile se ponaša s kar 1.200 DPI optičnim senzorjem.
Poleg natančnega premikanja in zahvaljujoč Bluetooth tehnologiji uporabnosti tudi na nekoliko večji razdalji (preverjeno na 5 m, na večji razdalji je vprašljiva že vidljivost na zaslonu) pa ji kot dobro lastnost lahko štejemo tudi obojeročen dizajn tako da je primerna tako za levičarje kot za desničarje. Miška kljub nekoliko manjšim meram dobro sede v roko, vse pohvale pa si zasluži tudi zgornja plast miške, ki je prevlečena z nedrsečo gumijasto prevleko. Tudi kolešček je iz kvalitetnejše gume tako da ne drsi, kot se to včasih zgodi pri cenenih miškah. Za konec pa lahko omenimo še to, da je miška dobavljiva v štirih različnih odtenkih in sicer Spice Red, Naughty Black, Nice White in Sugar Pink tako da bomo brez težav našli takšno, ki se bo skladala z našim stilom.
Na testiranju blesteče.
Miška se je na testu po pričakovanjih zelo dobro obnesla, saj je delovala hitro in natančno. Za gladko premikanje pa so zaslužne tudi teflonske nogice, ki poskrbijo za tekoče premikanje po podlagi. Če hočemo najti kakšno slabo lastnost te miške se je potrebno kar precej zamisliti. Morda bi lahko bil še stranski del miške oblečen z gumo in notranji del torbice za prenašanje iz gladkejšega materjala ampak to je že iskanje dlake v jajcu. Priprava miške za delovanje je hitra in enostavna saj ne potrebuje nameščanja gonilnikov, pri svojem delu pa se presenetljivo dobro obnese in je že našla mesto v torbi poleg mojega prenosnega računalnika.
Najboljša miška za prenosnike?
Glede na to da je miška šele začela svoj pohod jo po zagotovilih Razerja lahko pričakujemo na prodajnih policah nekje sredi oktobra, naročili pa jo bomo lahko tudi direktno preko spletne trgovine www.razerpro.com po predvideni ceni 49,99 ameriških dolarjev. Po vtisih ki jih je Razer Pro|Click Mobile pustila na testiranju pa lahko rečem, da bo ta miška svojo ceno tudi v celoti upravičila.
Barve ki so na voljo.
Povezave
• http://razerpro.com/ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|