Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se   Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 



TUNING/SPORT

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    PC POWER MIX Seznam forumov -> ŠPORT
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
trot
Administrator foruma


Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34
Prispevkov: 15166

PrispevekObjavljeno: 27 Apr 2007 09:42    Naslov sporočila: TUNING/SPORT Odgovori s citatom

--------------------------------------------------
www.gemballa.com/CarVariante_114
http://worldfastestcar.blogspot.com/
http://auto.blog.co.yu/blog/auto/tuning/stranica/3
Arrow CAR-FUTURE

---------------------------------------------------
www.stroji.net
_____________________________________________
www.moto-magazin.si
www.hiter.si
www.gumi-center.si (GUME + PLATIŠČA)
www.mv-sport.si
www.avto123.si
www.netcarshow.com
www.avto-top.info
www.giordon.si (avto alarmi)
www.avtoakustika.com
www.silux.si
www.avtokatalog.net
www.olef.si
www.inter-tuning.org
www.teslamotors.com
www.rsportscars.com
www.avto-net.org
www.planet.renault.si
www.pro-car.si
www.rsportscars.com
www.bugattipage.com
www.najdi.si/avtomobili/
http://e-ton.si/ (4kolesniki)
www.moto-magazin.si
www.arexons.si/arexons/ (kozmetika za avto)
www.pro-car.si (dodatna oprema)
www.gumball3000.com (stran vratolomnih voženj in dobrih avtov)
http://tuning.bloger.hr/default.aspx?tag=muzika
www.mojavto.net/imenik/index.php (avto imenik)
www.gas-tuning.com/sl/home/
www.kromatura.net (kromiranje)
www.tuninglinx.com
www.auto4tuning.com
www.carstyling.net
www.extremeautofest.com
www.poleposition.si/
www.wrc.com/page/Welcome
www.rally-live.com/wrc/en/index.shtml
www.mojavto.net/
www.avtomobilizem.com
www.kiss-tuning.net/new/?content=32
www.gapex.si/main.php?showpage=presentation&language=si
www.najdi.si/nk/gettopic.jsp?topic=4cb%2F4cc%2F000%2Fb6f%2Fb73%2Fb75 (več povezav)
------------------------------------------------------------




......__________........
...../.................\......
..../____________\....
.../(+)========(+)\...
..|\______________/|..
..|_\____________/_|..



------------------------------------------------------
Arrow www.poraba.com

-------------------------------------------------------
Arrow www.avto-top.info


--------------------------------------------------------
Arrow www.netcarshow.com


Nazadnje urejal/a trot 03 Jun 2009 09:33; skupaj popravljeno 46 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trot
Administrator foruma


Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34
Prispevkov: 15166

PrispevekObjavljeno: 13 Sep 2007 09:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Schumi razkril scuderio 430 in novo službo
Schumacher sodeloval pri razvoju športnika

Michael Schumacher je ob predsedniku Ferrarija Luci di Montezemolu na avtosejmu v Frankfurtu odkril novega Ferrarijevega športnika scuderio 430.

http://www.avto.info/news.php?id=59367

"Ferrari 430 je dober avtomobil, toda želeli smo nekaj bolj ekstremnega," je o vzroku za nastanek novega ferrarija scuderia 430 povedal sedemkratni svetovni prvak v formuli 1 in hkrati razkril tudi svojo novo vlogo pri italijanskem avtomobilskem proizvajalcu: "Moja nova vloga je testiranje, saj sem nov avtomobil preizkusil na več progah v različnih razmerah."

Nemec je še dodal, da je pri izdelavi nove scuderie 430 sodeloval od začetka in pomagal z nasveti konstruktorjem.
Z novo Schumijevo vlogo pri Ferrariju je zadovoljen tudi Luca di Montezemolo, ki je poudaril Schumacherjeve pretekle zmage na dirkah formule 1 in pomembnost njegovega novega delovnega mesta pri Ferrariju.

Avto za na cesto in dirkališče
Di Montezemola je dejal, da postaja Ferrari z novim modelom svetovna znamka. "Scuderio lahko voziš na cesti, še bolj pa je primerna za na dirkališče," je rekel Ferrarijev predsednik. Ferrari scuderia 430 prihaja v družino coupeja F430 in spiderja F430. Z uporabo lahkih materialov so v Maranelu izdelali 1.250 kg težak avto, kar je 110 kg manj kot pri F430. Atmosfersko polnjeni 375 kW V8-motor ima prostornino 4.308 cm3, maksimalno moč 510 KM pa doseže pri 8.500 obratih na minuto. Do 100 km/h avto pride v 3,6 sekunde, do 200 km/h v 11,6 sekunde, največja hitrost pa je 320 km/h. Avto s šestopenjskim menjalnikom ima porabo 15,7 l/100 km.

Pri novem dvosedežniku Italijani kažejo, kako dobro prenašajo izkušnje iz formule 1 v vozila za vsakdanjo uporabo. Programska oprema F1 Superfast zmanjšuje čas prestavljanja na 60 milisekund, novi ESP pa v integriranem vezju kombinira v formuli 1 sporni sistem za preprečevanje zdrsavanja in elektronski diferencial E-Diff.

Poleg scuderie 430 so Italijani na svojem razstavnem prostoru pokazali še preostala predstavnika družine F430, fiorana 599 GTB, scagliettija 612 in avto formule 1 F2007, ki je edini stal ob boku scuderie 430.



Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trot
Administrator foruma


Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34
Prispevkov: 15166

PrispevekObjavljeno: 20 Sep 2007 06:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Avto s porabo enega litra na 100 km
Volkswagen (VW) bo ob koncu tega desetletja ponudil avtomobil, ki bo za 100 kilometrov vožnje porabil en liter bencina.

"Leta 2010 bomo na trg poslali avtomobil z enolitrsko porabo na 100 kilometrov ," je povedal predsednik nadzornega sveta pri tem nemškem proizvajalcu avtomobilov Ferdinand Piech.

Ta je še obrazložil, da še ni znano pod katero znamko bo na trg prišlo novo vozilo, saj k avtomobilskemu koncernu v Wolfsburgu spadajo še Audi, Škoda in Seat, a ima Volkswagen za zdaj največ možnosti, da bo avto na trg prišel pod njegovo znamko.

Prototip obstaja pet let
Načrtovani avtomobil bo temeljil na modelu, ki so ga pri VW-ju izdelali pred petimi leti, je dejal Piech. Dvosedežni prototip je izjemno lahek, ozek in nizek avto. Oba potnika sedita drug za drugim, podobno kot pri ameriških lovcih F16. Piech se je pred petimi leti s prototipom VW L1 peljal iz Wolfsburga v Hamburg, za kar je porabil 0,89 litra bencina in v zrak spustil 0,45 gramov ogljikovega dioksida.

Na vprašanje, zakaj se pri VW-ju še niso odločili za serijsko izdelavo tega avtomobila, je Piech dejal, da bi izdelava enega takega vozila pred petimi leti stala 35.000 evrov, danes pa 5.000 evrov. Piech razliko prepisuje predvsem razvoju industrije ogljikovih vlaken, saj je karoserija VW L1 izdelana predvsem iz ogljikovih vlaken, okvir pa je narejen iz magnezija. Avtomobil v sebi nosi enovaljčni dizelski motor.

Prihaja up!
Morda bo novi enolitrski avto del nove Volkswagnove serije majhnih avtomobilov, ki na trg prihajajo v naslednjih letih pod imenom "New Small Family" (Nova mala družina). Prvi izmed te serije bo na trg prišel štirisedežni avtomobil z imenom up!, ki bo imel porabo manjšo od treh litrov. "Ta avtomobil bo postal zelo uspešen, saj ima vse pogoje, da bo postavljal smernice v evropskih velemestih," je prepričan direktor Volkswagna Martin Winterkorn.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trot
Administrator foruma


Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34
Prispevkov: 15166

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2008 07:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Izguba vrednosti vozila: Kupiš drago, prodaš poceni

Avtomobil že dolga leta ne velja več za dobro naložbo. Takoj ko ga zapeljete iz prodajnega salona in ga "okrasite" z registrsko tablico, se lahko že poslovite od (najmanj) desetih odstotkov vrednosti. Slabo za lastnika in toliko bolje za potencialnega kupca rabljenega vozila.

Razmišljanje, da sta pri določanju vrednosti rabljenega vozila pomembna le letnik vozila in število prevoženih kilometrov, je zgrešeno.

Nepisano pravilo pravi, da dražji in bolj eksotičen ko je novi avtomobil, tem bolj izgubi na vrednosti. S takšnim pojmovanjem se sreča vsak, ko si želi kupiti novi avto, starega pa prodati po čim višji ceni. Takrat šele dobro opazi, da je vsa dodatna oprema, ki jo je naročal s seznama in po navadi ni ravno poceni, prav tako izgubila vrednost. Sodobni kupci so tudi pri nas vse bolj razvajeni in vsak rabljeni avtomobil tudi ni več dovolj dober. Praviloma mora imeti vsaj klimatsko napravo in pravo barvo, različni dodatki pa avtomobilu cene ne dvignejo veliko. Kvečjemu mu pomagajo, da je dovolj zanimiv za širši krog kupcev.
Občutek včasih vara

Večina se pri oblikovanju cene ravna po občutku, nekateri prelistajo kakšen oglasnik, spet drugi skušajo vrednost svojega konjička ugotoviti na sejmu, vendar gre v obeh primerih zgolj za približke. Če želite izvedeti pravo vrednost vaše premičnine, so vam v pomoč ocene po Eurotaxu. Profesionalci se v Sloveniji že dobro desetletje trudijo, da bi zajeli prav vse različice modelov, ki se vozijo po naših tleh. In čeprav je vrednotenje po Eurotaxu v razvitih zahodnih državah osnova za izračun vrednosti, pa veljajo Slovenci za precej konservativne in predvsem varčne.

Le redki se namreč odločijo in kupijo osem evrov vreden kuponček, ki jim omogoča, da si na spletni strani podjetja ( www.eurotax.si ) izračunajo vrednost svojega avtomobila. "Razmišljanje, da sta pomembna le letnik vozila in število prevoženih kilometrov, je zgrešeno. Za točno določitev vrednosti je namreč potrebno navesti tudi mesec rojstva, da o dodatni opremi sploh ne govorimo. V nasprotnem primeru so lahko odstopanja pri ceni ogromna, tudi do 1000 in več evrov pri dražjih vozilih. Prav zato imamo na spletni strani za potrošnike možnost, da s plačljivim pristopnim ključem naredijo tri izračune in gredo nato na teren pripravljeni za pogovore o ceni vozila. Pomembni so popravki vrednosti po mesecih, kilometrih in stopnji opremljenosti," pravi Matija Trček, direktor slovenskega Eurotaxa.
Odstotki pa kar naraščajo

Povprečna izguba v vseh segmentih in pri povprečno prevoženih 15.000 kilometrih na leto je v prvem letu v nekaterih državah že več kot 20 odstotkov, v naslednjih letih pa od 6 do 10 odstotkov na leto. Podobno se obnaša trg rabljenih vozil tudi pri nas glede na ohranjenost vozila, ponudbo in povpraševanje ter zasičenost trga s podobnimi modeli. V Sloveniji je torej določenih segmentov na trgu "preveč", sem sodijo na primer avtomobili višjega razreda, medtem ko je segment kompaktnih vozil dokaj stabilen, večje pa je povpraševanje po modelih nižjega razreda. A tudi tukaj kupec rabljenega vozila zahteva spodobno opremo in še bolj spodobno tehnično vzdrževanost. Prerjavelih nevzdrževanih škatel na štirih kolesih se danes pri nas le stežka znebite.

Majhni avti, kot je na primer renault twingo, so dokaj priljubljeni, zato njihova vrednost pada sorazmerno počasi. Po treh letih naj bi izgubili približno 30 odstotkov, po petih pa malo manj kot polovico. Druga zgodba je pri za številko večjih štirikolesnikih (na primer volkswagen polo). Ker je trenutno povpraševanje po teh vozilih pri nas večje od ponudbe, kar dobro držijo ceno, posebno če so redno vzdrževani. Limuzine in karavani so zelo priljubljeni in izgubljajo le nekaj odstotkov več vrednosti kot majhni avti, v srednjem razredu je izguba že višja, v treh letih izgubijo približno 35, v petih pa malo manj kot 50 odstotkov vrednosti. Zato pa vrednost hitro izgubljajo luksuzna vozila, v tretjem letu že več kot 40 odstotkov. Ker pa gre za visoke zneske, se razlika pri nakupu novega in rabljenega avtomobila še kako pozna. A pozor: praviloma imajo ta vozila za seboj tudi precej prevoženih kilometrov in so že večkrat menjala lastnika, zato previdnost kljub zvenečim imenom ni odveč.
Pomagajte si z Eurotaxom

Če ne veste natančno, koliko je vaš jekleni lepotec ob prodaji ali nakupu vreden, si lahko pomagate na tri načine. Upoštevate lahko ponudbo trga, številke v Salomonovem oglasniku in pa seveda Eurotax. Praviloma naj bi bila prav cenitev s tablicami Eurotax, ki je v zahodni Evropi uveljavljena že precej časa, tudi najbolj poštena. Zmanjšana naj bi bila namreč možnost subjektivnega ocenjevanja. Metodologija obravnava vse avtomobile, ki jih je mogoče kupiti pri slovenskih zastopnikih, za vsak avto navajajo revalorizirano maloprodajno, prodajno in odkupno vrednost. Razlika med prodajno in odkupno vrednostjo je bruto zaslužek prodajalca, pri čemer mora zadnji plačati še davek, upoštevano je tudi njegovo tveganje. Praviloma je to večje, če je avto dražji, saj ga je težje prodati. Zavedati se je tudi treba, da avto kotira podobno kot delnica, vendar mu vrednost večinoma le pada.
Arrow www.eurotax.si Arrow
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trot
Administrator foruma


Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34
Prispevkov: 15166

PrispevekObjavljeno: 12 Maj 2008 16:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

........420 kilometrov na uro .........

Avto podjetja Weber( www.seriouswheels.com ) ki je širši javnosti bolj malo znano. Z tem modelom naj bi se kar raširil po svetu. Izdelali so najhitrejše vozilo na svetu. Izdalali so ga Švicarji. Z avtom prihajajo tudi v množično avtomobilsko prodajo. Z uporabo napredne tehnologije in materialov, je podjetju Weber uspelo izdelati najhitrejši legalen športni avto.
( www.seriouswheels.com )




Tags: 420 km na uro, 420km, hiter avto, najhitrejši avto, podjetje weber, weber ( www.seriouswheels.com )
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trot
Administrator foruma


Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34
Prispevkov: 15166

PrispevekObjavljeno: 23 Maj 2008 07:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Še en predelan Porschejev lepotec

www.topspeed.com/cars/gemballa/ke1150.html

Gemballa avalanche 600 GT2 EVO

Čeprav ima porsche 997 GT2 motor z 395 kW (530 KM) in do 100 km/h pospeši v 3,6 sekunde, pa so ga pri Gamballi še nadgradili.

Nemško tuning podjetje ponuja predelavo avalanche 600 EVO za model GT oziroma porsche turbo. Že iz imena se da razbrati, da so pri Gemballi superšportnika opremili s turbopolnilnikom, ki zahvaljujoč novemu hladilnemu sistemu, dirkalnemu izpuhu in sistemu za nadzor nad vbrizgavanjem goriva zmore 450 kW (600 KM).

Poleg sprememb pod pokrovom so se pri Gamballi lotili tudi zunanjosti, saj predelava vključuje nov zadnji spojler, sprednji odbijač in pokrov, nove stranske pragove ter zračne rešetke. Gemballa avalanche 600 GT2 EVO je obut v Gemballine "racing black edition" kolesa, ki so spredaj 20 x 9, zadaj pa 20 x 15,5 palčna.

Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trot
Administrator foruma


Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34
Prispevkov: 15166

PrispevekObjavljeno: 25 Maj 2008 10:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Serijski veritas s končnimi 347 km/h

S proizvodnih trakov konec tega leta

Konceptnega roadsterja veritas RS III, ki je luč sveta ugledal že leta 2001, bodo konec letošnjega leta začeli tudi serijsko izdelovati.

Superšportnika je osnovala skupina sedmih avtomobilističnih navdušencev, ime Veritas pa so si sposodili od nekdanjega nemškega moštva in konstruktorja formule 1, ki je v prvenstvu sodelovalo med sezonama 1951 in 1953.
Serijsko proizvodnjo RS III naj bi zagnali konec letošnjega leta, v enem letu pa nameravajo izdelati 50 primerkov. Čeprav je imel koncept sprva vgrajen BMW-jev motor V12, pa bodo v okoli ene tone težko serijsko različico namestili predelan petlitrski motor z desetimi valji istega proizvajalca z močjo 450 kW (600 KM). Tolikšna moč v povezavi z minimalnim ogrodjem iz mešanice lahkega karbona in kevlarja je zagotovilo, da bo avtomobil do 100 km/h pospešil v 3,2 sekunde, njegova končna hitrost pa naj bi znašala reči piši 347 km/h.

Voznika veritasa RS III lahko zaradi zračnega upora precej boli vrat.



Arrow www.i4u.com/article17479.html
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trot
Administrator foruma


Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34
Prispevkov: 15166

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2008 10:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Avtomobil, ki ga poganjanjo baterije, nič večje od tistih iz mobilnika, hitrejši od Lotusa?

London - V javnost so prišle fotografije novega „zelenega“ športnega avtomobila – na svoji spletni strani jih je objavil britanski časnik Daily Mail, ki ga polnijo baterije, nič večje od tistih, ki jih uporabljamo v mobilnih telefonih.

Električni roadster ima boljše pospeške od Ferrarija.

Gre za športni električni avtomobil, ki ga krasi kup zavidljivih lastnosti, ki bodo mamile kupce.
Lepotec, ki so ga izdelali v črni barvi, namreč od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v vsega 3,9 sekundah, kar pomeni, da je hitrejši od Lotusa ali Ferrarija. Največja hitost, ki jo razvije, je sicer manjša od tiste, s katero lahko divja Ferrari, pa vendar za navadnega smrtnika več kot zadovoljiva: dobrih 200 kilometrov na uro.

Analitiki se strinjajo, da ta bi ta Teslin Roadster lahko spremenil odnos do električnih avtomobilov (slednje so do sedaj v avtomobilskem svetu jemali bolj „za hec“) in „pomagal“ pri boju proti globalnemu segrevanju.

Avtomobil so razvili v Kaliforniji ob finančni pomoči številnih milijonarjev. Prodajna cena je visoka: 78 tisoč britanskih funtov, vendar - skoraj 400 prevoženih kilometrov vas ne bo stalo več kot bi dali za pločevinko piva! Na zunaj spominja na Lotusov Ellise. Baterija, ki ga poganjajo, trajajo tri leta, njihova menjava pa stane 1300 funtov. Ko so prazne, se napolnijo v osmih urah.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trot
Administrator foruma


Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34
Prispevkov: 15166

PrispevekObjavljeno: 18 Mar 2009 14:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Arrow www.monkeylectric.com



Arrow The MonkeyLectric light
_________________
www.google.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
trot
Administrator foruma


Pridružen/-a: 15.12. 2006, 15:34
Prispevkov: 15166

PrispevekObjavljeno: 18 Mar 2009 14:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Arrow www.auctionriders.com



Arrow www.auctionriders.com
_________________
www.google.si
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    PC POWER MIX Seznam forumov -> ŠPORT Časovni pas GMT
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
    Darkness 1.2 template by Griffin
Copyright © 2003-2004 Griffin Webpages; All rights reserved